Rekrutacja

Szanowni Państwo,

W związku z wejściem w życie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. prosimy, aby w przesyłanych aplikacjach umieszczać poniższą klauzulę (dokumenty nie zawierające poniższej zgody nie będą brane pod uwagę) :

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 24.05.2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

Aplikacje (CV, list motywacyjny) należy przesyłać na adres rekrutacja@mlsystem.pl w treści podając nazwę stanowiska.

Informujemy, że administratorem danych osobowych Kandydatów przetwarzanych w celach rekrutacyjnych jest ML System S.A. (36-062 Zaczernie 190G) Dane nie są udostępniane innym podmiotom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ograniczenia przetwarzania lub żądania usunięcia.

Dane będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od daty przesłania aplikacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji prosimy przesłać informację na adres: rekrutacja@mlsystem.pl używając adresu email, który został wskazany podczas składania aplikacji.

W związku ze stałym dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowiska:

Miejsce pracy: Kraków

Zakres obowiązków:

  • Projektowanie instalacji fotowoltaicznych i elektrycznych,
  • Tworzenie koncepcji projektowych w oparciu o otrzymane informacje,
  • Wykonywanie kosztorysów elektrycznych i ogólno-budowlanych,
  • Współpraca z projektantami branżowymi i prowadzenie uzgodnień technicznych,
  • Techniczne wsparcie Działu Sprzedaży.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o specjalności elektrotechnika lub energetyka,
  • Bardzo dobra znajomość środowiska CAD,
  • Umiejętność analizy branżowych dokumentacji technicznych,
  • Mile widziana znajomość oprogramowania kosztorysowego typu Norma, Zuzia,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office,
  • Umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych,
  • Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie w realizację zadań,
  • Umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej,
  • Doskonała organizacja czasu pracy i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
  • Odporność na pracę pod presją czasu,
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację,
  • Prawo jazdy kat B.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),
  • Okazję do zdobycia nowej wiedzy i umiejętności – kontakt z najnowszymi technologiami,
  • Możliwość uzyskania uprawnień budowlanych,
  • Szkolenia branżowe,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Uruchamianie systemów automatyki budynkowej SAP/CCTV/KD/OS/SSWIN/BMS, systemów fotowoltaicznych
  • Wykonywanie przeglądów serwisowych w/w systemów
  • Wykonywanie dokumentacji powykonawczej
  • Udział w projektach związanych z projektowaniem i tworzeniem nowych standardów automatyki budynkowej
  • Inne zadania związane z pełnioną funkcją
  • Kosztorysowanie przygotowanych rozwiązań

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne w zakresie elektryki, telekomunikacji, automatyki, elektroniki
  • Umiejętność obsługi oprogramowania typu CAD(AutoCad )
  • Znajomość norm i przepisów dotyczących instalacji niskoprądowych
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność spawania światłowodów
  • Brak przeciwskazań do pracy w delegacji na terenie całego kraju.
  • Prawo jazdy kat B
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętności kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów technicznych
  • Umiejętność analizy dokumentacji technicznych branżowych
  • Mile widziane aktualne uprawnienia SEP „E” i „D”

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kontraktów na roboty budowlane (wielobranżowe): przygotowywanie procesu rozpoczęcia budowy, przygotowywanie planu zamówień materiałów, urządzeń i innych związanych z budową, przygotowywanie harmonogramu prac
  • Pełnienie funkcji Kierownika Projektu oraz Kierownika budowy
  • Bezpośredni kontakt z Zamawiającym w zakresie realizacji umowy
  • Stała współpraca z Nadzorem Inwestora
  • Nadzór od strony formalno-prawnej budowy, opracowywanie i kontrola harmonogramu oraz udział w odbiorze końcowym z Inwestorem
  • Odpowiedzialność za realizację budżetu kontraktu, harmonogramu i procedur formalnych
  • Kontrola kosztów całości kontraktu z Zamawiającym
  • Przeprowadzenie procedury wyboru Podwykonawców robót – przedstawienie finalnych ofert do akceptacji
  • Negocjowanie warunków handlowych i technicznych z Podwykonawcami
  • Koordynacja prac podwykonawców i sił własnych na budowie
  • Prowadzenie kontraktowej korespondencji z Zamawiającym oraz Podwykonawcami
  • Nadzorowanie i rozliczanie podwykonawców i dostawców
  • Przygotowywanie okresowych sprawozdań rzeczowo-finansowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie budowlanym lub elektrotechnicznym
  • Uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub elektroenergetycznej
  • Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierownika robót
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Biegła znajomość obsługi AutoCad
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność analizy dokumentacji technicznych branżowych
  • Znajomość oprogramowania kosztorysowego typu Norma, Zuzia
  • Biegła znajomość pakietu MS Office
  • Mile widziane aktualne uprawnienia SEP „E” i „D”;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Przyjmowanie towaru na podstawie dokumentów dostawy,
  • Kontrola zgodności dokumentów dostawy z dostarczonym towarem,
  • Przygotowywanie towarów do wysyłki,
  • Wydawanie towaru/ materiałów z magazynu,
  • Wystawianie dokumentów związanych z gospodarką magazynową,
  • Zabezpieczanie materiałów w magazynie,
  • Obsługa wózka widłowego,
  • Przeprowadzanie okresowej inwentaryzacji,
  • Wykonywanie poleceń Przełożonego w zakresie swoich obowiązków

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum zawodowe,
  • Minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Uprawnienia do obsługi wózka widłowego zasilanego LPG z wymianą butli LPG,
  • Znajomość obsługi programu ERP Comarch będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, EXEL),
  • Mile widziane uprawnienia do obsługi suwnicy sterowanej z poziomu 0,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Motywacja do pracy, dyspozycyjność, dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Realizacja czynności produkcyjnych zgodnie z przyjętym procesem technologicznym,
  • Obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • Bieżąca kontrola i konserwacja maszyn i urządzeń produkcyjnych,
  • Dbanie o poprawność realizacji procesu produkcyjnego,
  • Kontrolowania jakości produktu, na każdym etapie procesu produkcyjnego,
  • Pakowanie wyrobów końcowych, przygotowywanie towarów do wysyłki
  • Wydawanie towaru/ materiałów z magazynu,
  • Zabezpieczanie materiałów w magazynie,
  • Rozładunek/załadunek towarów,
  • Wykonywania drobnych prac magazynowych,
  • Wykonywania drobnych prac instalatorskich,
  • Współpraca z innymi działami firmy związanymi z procesem technologicznym, jakościowym i realizacji produkcji.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum zawodowe, preferowane średnie techniczne (zapraszamy do aplikowania na stanowisko zarówno kobiety jak i mężczyzn),
  • Zdolności manualne, spostrzegawczość, dobra koncentracja uwagi,
  • Motywacja do pracy, dyspozycyjność, dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • Mile widziana znajomość podstaw rysunku technicznego,
  • Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Mile widziane uprawnienia do kierowania wózkami widłowymi, uprawnienia na suwnice.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Udział w tworzeniu i implementacji strategii public relations i investor relations
  • Działania informacyjne przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacji
  • Samodzielne tworzenie treści do materiałów informacyjno-promocyjnych w komunikacji z mediami, inwestorami, analitykami rynku
  • Realizacja obowiązków informacyjnych spółki (dostęp do systemu ESPI, EBI) tworzenie i publikacja komunikatów bieżących i okresowych
  • Odpowiedzialność za stosowanie Dobrych Praktyk spółek notowanych na GPW
  • Przygotowywanie prezentacji dla przedstawicieli rynku kapitałowego
  • Komunikacja pomiędzy Zarządem a Akcjonariuszami
  • Organizowanie eventów, w tym konferencji prasowych, spotkań z inwestorami, targów
  • Wsparcie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR)
  • Poszukiwanie niestandardowych możliwości budowania wizerunku
  • Tworzenie i realizacja strategii promocyjnej firmy na rynku krajowym i międzynarodowym
  • Współtworzenie materiałów promocyjnych zgodnie z zaakceptowaną strategią marketingową
  • Realizacja działań w zakresie Social Media
  • Reprezentowanie firmy przed mediami, na targach oraz na wydarzeniach branżowych
  • Redagowanie treści na stronę www
  • Przygotowywanie we współpracy z innymi działami materiałów reklamowych firmy (gadżety, katalogi, ulotki itp.)

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: PR, dziennikarstwo, marketing, nauki społeczne)
  • 2-3 letnie doświadczenia w dziale komunikacji / PR (optymalnie w spółce giełdowej)
  • Doskonała znajomość języka polskiego oraz umiejętność pisania tekstów (tzw. „lekkie pióro”)
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Mile widziana znajomość systemu ESPI,
  • Mile widziana znajomość obowiązków informacyjnych spółki notowanej na GPW
  • Umiejętność identyfikowania różnorodnych aktywów PR-owych w bieżącej działalności firmy
  • Znajomość rynku mediów w Polsce
  • Dobra orientacja w online marketingu
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętności komunikacyjne, kreatywność, elokwencja, dbałość o detale
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i odpowiedzialność

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się spółce giełdowej, będącej liderem w swojej branży
  • Możliwość rozwoju przez udział w realizacji interesujących projektów
  • Szkolenia

Miejsce pracy: Zaczernie

Zakres obowiązków:

  • Zapewnianie sprawności technicznej urządzeń technologicznych,
  • Aktualizacja dokumentacji technicznej dotyczącej urządzeń oraz infrastruktury technologicznej,
  • Organizacja przeglądów, konserwacji oraz napraw urządzeń produkcyjnych,
  • Udział w komisjach odbioru technicznego i przekazywanie do eksploatacji środków trwałych,
  • Realizacja modyfikacji w wyposażeniu parku maszynowego (instalacja nowych urządzeń i maszyn, demontaż starych),
  • Planowanie dostaw części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych,
  • Optymalizacja i usprawnianie istniejącego procesu technologicznego,
  • Zarządzanie danymi technicznymi, konstrukcyjnymi oraz zestawieniami materiałowymi,
  • Współpraca na poziomie operacyjnym z firmami zewnętrznymi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń,
  • Współpraca z innymi działami firmy związanymi z procesem technologicznym, jakościowym i realizacji produkcji.

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Zdolności manualne, spostrzegawczość, dobra koncentracja uwagi,
  • Motywacja do pracy, dyspozycyjność, dokładność,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Zaangażowanie w wykonywane zadania,
  • Mile widziana znajomość podstaw rysunku technicznego,
  • Umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
  • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy:

  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,
  • Umowę o pracę i stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwość zdobywania doświadczeń i rozwoju osobistego,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole.